אורחנים חאנים במורן

כתבות
ניווט באתר
לפי אזור
לפי קטגוריה
מתאים ל
  • זוגות
  • מסיבות
  • משפחות
  • קמפינג
  • טיולי בתי ספר
  • קבוצות
  • מגזר הדתי
מסנן...

אורחנים חאנים במורן

חאן בקיבוץ מורן בגליל העליון

ברוכים הבאים לקיבוץ מורן, הממוקם על קצה גבעה ירוקה המוקפת בנוף גלילי שיוצר אשליה סוריאליסטית של "מעוף הציפור", למי שחי ונושם טבע, נוכל לספר לכם שזהו אחד המקומות הפסטורליים ביותר שתפגשו. השם מורן הוענק לקיבוץ על שמו של שיח המורן שגדל בגליל העליון ולא רחוק מהקיבוץ זורם גם נחל מורן. הוא ממקומם על כביש עכו – צפת, במרקח של כ 7 דק' נסיעה מהעיר כרמיאל, חצי שעה בלבד מעכו והקריות וקרוב גם לכנרת ולעיר טבריה. קיבוץ מורן מזמין אתכם לחווית נופש כפרי יוצא מן הכלל.

 

בקיבוץ, ישנו מתחם הארחה הכולל מספר חדרים המתאימים גם לאירוח משפחות וגם לזוגות. הקפדה על אירוח איכותי כזה שפשוט לא תרצו לעזוב. חאן קיבוץ מורן מתאים גם לאירוח קבוצות, חברות וכנסים. משדאות רחבות ידיים שיעניקו לכם תחושת חופש אינסופי, עצוב חדרים נעים ומרגיע שמתכתב היטב עם הנוף שהוא מעבר לכל דימיון.

 

אורחנים בגליל העליון

כידוע לכל הנופשים בישראל, ינשן לא מעט פינות קסומות בעיקר באזור הצפון בכלל ובגליל העליון בפרט. אזור הגליל העליון מאופיין באוויר קריר ונוף צמרות רכות שמלווה אתכם כל הדרך, כחול בהיר של שמיים ורוגע כזה שמתפשט בכל הגוף ומניח לכם להרפות.

 

דווקא כאן בקיבוץ מורן, כל התיאור הזה בא לידי ביטי באופן הברור ביותר, בזכות מיקומוצ הגבוה של הקיבוץ, התצפית משם היא מעניינת ויוצרת נופש ייחודי מסוג אחר. אם חשקה נפשכם באטרקציות אקסטירמיות, תוכלו למצוא טיולי ג'יפים, ריינג'רים וטום – קאר. טיולי שטח בנחלים הסמוכים לקיבוץ או ברדיוס הקרוב לו, נחל עמוד, נחל פרוד, צפונה יותר – אכזיב וראש הנקרה והדף קצר מלהכיל את כל אתרי הטבע שמציע האזור. אורחנים בצפון יש בשפע, לינת שטח, בקתות רומנטיות או מתחמי אוהלים מכל סוג. כאן באתר תוכלו למצוא את כל סוגי לינת השטח, חאנים ואורחנים בכל אזור הצפון ובארץ.